Radioreklam

Copywriting_

Copywriting

Bakom varje lyckad ljudreklam
finns ett gediget idé- och copywritearbete.

Det svenska språket har 29 bokstäver och 10 siffror. Med hjälp av dom kan vi skapa vilken mental bild eller känsla som helst. Genom att kombinera rätt ord och meningar kan vi förklara, förtydliga, beröra eller uppröra och få människor att skratta, gråta, handla, avstå, ändra åsikt, peka finger, slappna av, le eller snedtänka.

Ingredienserna i en god idé med syfte att övertyga:

01

Pathos

Hjärtats argument. Ett budskap formulerat på ett sätt där vi väcker en känsla hos lyssnaren.

02

Lagos

Hjärnans argument. Det är också viktigt att budskapet består av rationella argument.

03

Ethos

Trovärdighet. För att nå framgång måste också budskapet upplevas och utformas på ett trovärdigt sätt.

04

Uppfinna nytt

Vi försöker utforma ljudreklam som inte låter som ljudreklam. Vi vill bryta mönster och hitta de unika i varje företag.

Kreativa idéer för ditt företag…

I över 15 år har vi jobbat med att hitta på saker, därför är vi bekväma i våra kreativa kostymer men samtidigt alltid hungriga på att kläcka nya nytänkande idéer. Hör av dig om du är nyfiken på hur vi skulle göra för att öka ditt företags försäljning eller öka din varumärkeskännedom.

Kontakta oss

Tröttnat på att läsa eller hittar du inte vad du söker? Ring oss så snackar vi.

0522 – 78 00 18