Syfte: Marknadsföra Philips OneBlade på ett kreativt sätt.
Philips vet att traditionella rakhyvlar och trimmers kan vara både komplicerat, tråkigt och tidskrävande.
Därför ville vi skapa en underhållande poddcastreklam till Philips och framhäva Philips OneBlade som den ultimata lösningen för en enkel, rolig och effektiv rak- och trimupplevelse.
Kombinationen av realistiska ljudmiljöer, erfarna röstskådespelare och dramatisk stråkorkester fick blandas tillsammans med Shakespeare-referens, den klassiska berättarrösten och det välkända problemet med att dela badrum. På loppet av 20 sekunder målar vi upp en vardag där rakningen går från tråkig till enkel och ett sätt att uttrycka sig på.
Du behöver bara bestämma dig…
I över 15 år har vi jobbat med att hitta på saker, därför är vi bekväma i våra kreativa kostymer men samtidigt alltid hungriga på att kläcka nya nytänkande idéer. Hör av dig om du är nyfiken på hur vi skulle göra för att öka ditt företags försäljning eller öka din varumärkeskännedom.
Kontakta oss_