Syfte: Marknadsföra Garmin Forerunner löparklockor.
Företaget Garmin är nog för många kända för sitt stora utbud av sport- och aktivitetsprodukter till både amatör- och elitnivå. För denna ljudproduktion till poddcast låg fokus specifikt på Garmin Forerunner – en serie med 18 olika smart watches anpassade för olika typer av löpträning.
Vi ville fånga känslan av energi, svett, andra andningen och endorfiner på loppet av 20 sekunder på 3 språk.
Med noga utvalda speakers, ljudpanorering, uptempo-musik i street-anda och en copy som framhävde klockornas usp:ar skapade vi Garmin Forerunner i ljudformat.
I över 15 år har vi jobbat med att hitta på saker, därför är vi bekväma i våra kreativa kostymer men samtidigt alltid hungriga på att kläcka nya nytänkande idéer. Hör av dig om du är nyfiken på hur vi skulle göra för att öka ditt företags försäljning eller öka din varumärkeskännedom.
Kontakta oss_